Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23787| Назва: | Психолого-педагогічні особливості дітей із затримкою мовленнєвого розвитку |
| Автори: | Начинова, Олена Василівна Nachynova, Olena Vasylivna Поплімах, Ю. |
| Ключові слова: | затримка мовленнєвого розвитку логопедія психолого-педагогічні особливості |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Бібліографічний опис: | Начинова О. В. Психолого-педагогічні особливості дітей із затримкою мовленнєвого розвитку / О. В. Начинова, Ю. Поплімах // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 83-87. |
| Короткий огляд (реферат): | Затримка мовленнєвого розвитку (ЗМР) – це варіант дизонтогенезу, за якого темпи формування рецептивної та експресивної мовленнєвої системи відстають від вікової норми за збереженого слуху та первинно збереженого інтелекту. На рівні освітньої практики мовленнєва недостатність часто поєднується з труднощами уваги, робочої пам’яті, виконавчих функцій, емоційно-вольової регуляції та соціальної взаємодії, що без цілеспрямованої допомоги призводить до шкільної дезадаптації. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23787 |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 22.pdf | 510.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.