Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23787
Назва: Психолого-педагогічні особливості дітей із затримкою мовленнєвого розвитку
Автори: Начинова, Олена Василівна
Nachynova, Olena Vasylivna
Поплімах, Ю.
Ключові слова: затримка мовленнєвого розвитку
логопедія
психолого-педагогічні особливості
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Начинова О. В. Психолого-педагогічні особливості дітей із затримкою мовленнєвого розвитку / О. В. Начинова, Ю. Поплімах // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 83-87.
Короткий огляд (реферат): Затримка мовленнєвого розвитку (ЗМР) – це варіант дизонтогенезу, за якого темпи формування рецептивної та експресивної мовленнєвої системи відстають від вікової норми за збереженого слуху та первинно збереженого інтелекту. На рівні освітньої практики мовленнєва недостатність часто поєднується з труднощами уваги, робочої пам’яті, виконавчих функцій, емоційно-вольової регуляції та соціальної взаємодії, що без цілеспрямованої допомоги призводить до шкільної дезадаптації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23787
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf510.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.