Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23779Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Петінова, Оксана Борисівна | - |
| dc.contributor.author | Petinova, Oksana Borysivna | - |
| dc.contributor.author | Нестерова, О. Ю. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-21T10:26:55Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-21T10:26:55Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | петінова О. Б. Освітня доброчесність у світлі філософії критичної педагогіки Пауло Фрейре / О. Б. Петінова, О. Ю. Нестерова // Юність науки – 2025 : збірник тез доповідей ХV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 23-25 квітня 2025 р.). - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2025. - С. 573-574. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23779 | - |
| dc.description.abstract | У сучасному українському суспільстві, яке переживає глибокі соціальні, політичні та освітні трансформації, питання формування нових ціннісних орієнтирів та освітніх парадигм набуває особливого значення. У цьому контексті дослідження філософських аспектів критичної педагогіки Пауло Фрейре відкриває нові можливості для осмислення освітньої політики, переосмислення ролі викладача і здобувача освіти, а також формування стійких практик академічної доброчесності. Освіта – це фундамент трансформації суспільства, і формування академічної доброчесності в її широкому філософському розумінні є стратегічним завданням. Ідеї П. Фрейре можуть стати теоретичною основою для формування нової етичної парадигми української освіти, яка не лише забезпечує якість знань, а й сприяє утвердженню демократичних, гуманістичних і справедливих принципів у соціальному житті. Головним учасником освітнього процесу є Homo Digital, що бере участь у світі сучасних технологій та обладнання. Одним з найважливіших соціальних аспектів цифрового життя є цифрова освіта, яка включає аспекти етичної поведінки та культуру академічної доброчесності. Академічна доброчесність стає все більш актуальною для сучасних навчальних закладів з точки зору соціального визнання та оцінки професійного середовища щодо якості спеціалізованої підготовки. У сучасній філософській та навчальній традиції фігура П. Фрейре добре відома. Ідеї П. Фрейре виявляють суть сприйняття та пізнання, здатні розвивати ефективний спосіб персоналізації досвіду та покращення процесу освіти. Центральним у філософії П. Фрейре є його розуміння того, що в репресивній динаміці людство як гнобителя, так і пригнобленого зменшується. Філософ закликає переглянути методи навчання та практики педагогіки. Цінність освіти полягає в розширенні можливостей та трансформації для людини та громади. Освіта - це процес, спрямований на досягнення соціальної справедливості. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», | uk |
| dc.subject | українське суспільство | uk |
| dc.subject | педагогіка Пауло Фрейре | uk |
| dc.subject | освітня політика | uk |
| dc.subject | академінча доброесність | uk |
| dc.subject | філософія П. Фрейре | uk |
| dc.subject | цінність освіти | uk |
| dc.subject | соціальан справедливість | uk |
| dc.title | Освітня доброчесність у світлі філософії критичної педагогіки Пауло Фрейре | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Кафедра філософських і соціологічних студій та соціокультурних практик | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Petinova.pdf | 675.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.