Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23769| Назва: | Зарубіжні інноваційні практики в дошкільній освіті: Європейські тенденції та можливості для України ( Фінляндія-Італія-Польща) |
| Автори: | Палагнюк, Ольга Перепелюк, Інна |
| Ключові слова: | стабілізація якості інтеграція догляду співвідношення «дорослий–діти» |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Палагнюк О. Зарубіжні інноваційні практики в дошкільній освіті: Європейські тенденції та можливості для України ( Фінляндія-Італія-Польща) / О. Палагнюк, І. Перепелюк // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 230-234. |
| Короткий огляд (реферат): | Підвищення якості дошкільної освіти (ECEC) у країнах ЄС відбувається через інтеграцію догляду, виховання і навчання, переорієнтацію з ранньої академізації на розвиток соціально-емоційних компетентностей, гру та дослідження. Для України, яка модернізує освітню систему в умовах воєнних і повоєнних викликів, імплементація валідованих європейських практик ECEC є ресурсом стабілізації якості, інклюзії та наступності дошкільної і початкової освіти |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23769 |
| Розташовується у зібраннях: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 42.pdf | 3.98 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.