Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23769
Назва: Зарубіжні інноваційні практики в дошкільній освіті: Європейські тенденції та можливості для України ( Фінляндія-Італія-Польща)
Автори: Палагнюк, Ольга
Перепелюк, Інна
Ключові слова: стабілізація якості
інтеграція догляду
співвідношення «дорослий–діти»
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Палагнюк О. Зарубіжні інноваційні практики в дошкільній освіті: Європейські тенденції та можливості для України ( Фінляндія-Італія-Польща) / О. Палагнюк, І. Перепелюк // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 230-234.
Короткий огляд (реферат): Підвищення якості дошкільної освіти (ECEC) у країнах ЄС відбувається через інтеграцію догляду, виховання і навчання, переорієнтацію з ранньої академізації на розвиток соціально-емоційних компетентностей, гру та дослідження. Для України, яка модернізує освітню систему в умовах воєнних і повоєнних викликів, імплементація валідованих європейських практик ECEC є ресурсом стабілізації якості, інклюзії та наступності дошкільної і початкової освіти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23769
Розташовується у зібраннях:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42.pdf3.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.