Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23764
Назва: Комплексний підхід до розвитку мовлення у дітей з розладами аутистичного спектру середнього дошкільного вік
Автори: Кривоногова, Оксана Валеріївна
Kryvonogova, Oksana Valeriivna
Паніна, М. А.
Ключові слова: аутистичний спектр
середній дошкільний вік
розвиток мовлення
логопедична допомога
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кривоногова О. В. Комплексний підхід до розвитку мовлення у дітей з розладами аутистичного спектру середнього дошкільного вік / О. В. Кривоногова, М. А. Паніна // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 72-75.
Короткий огляд (реферат): Сучасна система дошкільної освіти дедалі частіше стикається з потребою у створенні ефективних умов для розвитку дітей із розладами аутистичного спектру (РАС). У центрі уваги фахівців перебуває мовленнєвий розвиток, адже саме мовлення є головним засобом комунікації, пізнання світу та соціалізації дитини. Однак особливості розвитку дітей із РАС ускладнюють цей процес. Для таких дітей характерними є труднощі у формуванні комунікативних навичок, порушення в розумінні зверненого мовлення, своєрідність у використанні жестів, міміки та інтонацій. У середньому дошкільному віці ці труднощі набувають особливої актуальності, оскільки саме цей період вважається сензитивним для становлення мовлення, розвитку словника, граматичної будови та діалогічних форм спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23764
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf495.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.