Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23754
Назва: Особливості мовленнєвого розвитку дітей із СДУГ молодшого шкільного віку
Автори: Горбатюк, Олена Леонідівна
Horbatiuk, Olena
Ганич, А. М.
Ключові слова: СДУГ
гіперактивность
молодший шкільний вік
синдромом дефіциту уваги
мовленнєвий розвиток
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Горбатюк О. Л. Особливості мовленнєвого розвитку дітей із СДУГ молодшого шкільного віку / О. Л. Горбатюк, А. М. Ганич // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 50-53.
Короткий огляд (реферат): Проблема мовленнєвого розвитку дітей із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності (СДУГ) у молодшому шкільному віці набуває особливої актуальності в умовах сучасноїосвіти. Такі діти часто стикаються з труднощами у формуванні комунікативних навичок, засвоєнні граматичних структур та розвитку зв’язного мовлення. Недостатній рівень мовленнєвого розвитку ускладнює їхнє навчання, взаємодію з ровесниками та педагогами, що може призводити до соціальної дезадаптації. Водночас,вітчизняна та зарубіжна практика демонструє, що системна корекційно-педагогічна робота може значно покращити мовленнєвий і когнітивний розвиток цієї категорії дітей. Тому,дослідження особливостей мовленнєвого розвитку дітей із СДУГ є важливим для створення ефективних методик навчання та виховання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23754
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf478.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.