Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23744| Назва: | Творчо-технологічний аналіз фонокомпозиції в контексті мистецтвознавчих досліджень |
| Інші назви: | Techno-aesthetic analysis of a phonocomposition within the context of musicological research |
| Автори: | Дьяченко, Володимир Валерійович |
| Ключові слова: | творчо-технологічний аналіз фонокомпозиція звукорежисура звукове поле музичний запис інтерпретація музикознавство echno-aesthetic analysis phonocomposition sound engineering sound field music recording interpretation musicology |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
| Бібліографічний опис: | Дьяченко В. В. Творчо-технологічний аналіз фонокомпозиції в контексті мистецтвознавчих досліджень / В. В. Дьяченко // Південнноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №3. – С. 120-127. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті пропонується методологія творчо-технологічного аналізу фонокомпози-цій у просторі наукових досліджень музикознавства, комп’ютерної музикології, зву-корежисури тощо. Підкреслюється необхідність інтеграції технологій і естетичних критеріїв для комплексного вивчення музичних композицій у звукозаписі, у взаємодії творчого задуму та технічних засобів його реалізації. Мета роботи – систематиза-ція термінологічної бази й обґрунтування універсальної моделі творчо-технологічного аналізу, здатної забезпечити єдність об’єктивних і суб’єктивних критеріїв оцінювання. Методологія дослідження ґрунтується на поєднанні естетико-теоретичного аналізу, критичного слухового оцінювання, об’єктивних методів вимірювання параметрів звуку та принципів блокової і компаративної організації. Такий підхід дозволяє враховувати структурні, технічні й естетичні параметри музичних композицій у звукозаписі, творчу роль звукорежисера та специфіку технологічних рішень у процесі створення фонокомпозиція. This article proposes a theoretical methodology for the techno-aesthetic analysis of phono-compositions within the scope of academic research in musicology, computational musicol-ogy, sound engineering, and related fields. It highlights the necessity of integrating techno-logical and aesthetic criteria for a comprehensive study of musical compositions in sound recordings, focusing on the interplay between creative intent and its technical realisation. The purpose of the work is to systematise the terminological base and substantiate a universal model for techno-aesthetic analysis, capable of ensuring the unity of objective and subjective evaluation criteria. The research methodology is grounded on a combination of aesthetic-the-oretical analysis, critical listening, objective sound measurement methods, and the princi-ples of block and comparative organisation. This approach allows for taking into account the structural, technical, and aesthetic parameters of musical compositions in sound recordings, the creative role of the sound engineer, and the specifics of technological solutions in the phonocomposition process. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23744 |
| Розташовується у зібраннях: | №3 (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Techno-aesthetic.pdf | 228.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.