Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23744
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДьяченко, Володимир Валерійович-
dc.date.accessioned2025-11-20T10:13:36Z-
dc.date.available2025-11-20T10:13:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДьяченко В. В. Творчо-технологічний аналіз фонокомпозиції в контексті мистецтвознавчих досліджень / В. В. Дьяченко // Південнноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №3. – С. 120-127.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23744-
dc.description.abstractУ статті пропонується методологія творчо-технологічного аналізу фонокомпози-цій у просторі наукових досліджень музикознавства, комп’ютерної музикології, зву-корежисури тощо. Підкреслюється необхідність інтеграції технологій і естетичних критеріїв для комплексного вивчення музичних композицій у звукозаписі, у взаємодії творчого задуму та технічних засобів його реалізації. Мета роботи – систематиза-ція термінологічної бази й обґрунтування універсальної моделі творчо-технологічного аналізу, здатної забезпечити єдність об’єктивних і суб’єктивних критеріїв оцінювання. Методологія дослідження ґрунтується на поєднанні естетико-теоретичного аналізу, критичного слухового оцінювання, об’єктивних методів вимірювання параметрів звуку та принципів блокової і компаративної організації. Такий підхід дозволяє враховувати структурні, технічні й естетичні параметри музичних композицій у звукозаписі, творчу роль звукорежисера та специфіку технологічних рішень у процесі створення фонокомпозиція. This article proposes a theoretical methodology for the techno-aesthetic analysis of phono-compositions within the scope of academic research in musicology, computational musicol-ogy, sound engineering, and related fields. It highlights the necessity of integrating techno-logical and aesthetic criteria for a comprehensive study of musical compositions in sound recordings, focusing on the interplay between creative intent and its technical realisation. The purpose of the work is to systematise the terminological base and substantiate a universal model for techno-aesthetic analysis, capable of ensuring the unity of objective and subjective evaluation criteria. The research methodology is grounded on a combination of aesthetic-the-oretical analysis, critical listening, objective sound measurement methods, and the princi-ples of block and comparative organisation. This approach allows for taking into account the structural, technical, and aesthetic parameters of musical compositions in sound recordings, the creative role of the sound engineer, and the specifics of technological solutions in the phonocomposition process.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectтворчо-технологічний аналізuk
dc.subjectфонокомпозиціяuk
dc.subjectзвукорежисураuk
dc.subjectзвукове полеuk
dc.subjectмузичний записuk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectмузикознавствоuk
dc.subjectechno-aesthetic analysisuk
dc.subjectphonocompositionuk
dc.subjectsound engineeringuk
dc.subjectsound fielduk
dc.subjectmusic recordinguk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectmusicologyuk
dc.titleТворчо-технологічний аналіз фонокомпозиції в контексті мистецтвознавчих дослідженьuk
dc.title.alternativeTechno-aesthetic analysis of a phonocomposition within the context of musicological researchuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:№3 (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Techno-aesthetic.pdf228.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.