Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23725| Назва: | Феноменологія та функції проєктно-технологічної компетентності майбутніх викладачів музичних дисциплін |
| Автори: | Лі Цзяоїн |
| Ключові слова: | проєктно-технологічна компетентність майбутні викладачі музич-них дисциплін методи аналіз функції проєктне навчання практико-орієнтоване навчання компетентнісний підхід художньо-педагогічні проєкти project-technological competencе future teachers of music disciplines methods analysis functions project-based learning practice-oriented learning |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
| Бібліографічний опис: | Лі Цзяоїн Феноменологія та функції проєктно-технологічної компетентності майбутніх викладачів музичних дисциплін / Лі Цзяоїн // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №3. – С. 62-72. |
| Короткий огляд (реферат): | таттю присвячено дослідженню проєктно-технологічної компетентності май-бутніх викладачів музичних дисциплін як феномену, що забезпечує здатність успішно застосовувати проєктні технології для вирішення актуальних завдань музично-освітнього процесу в умовах практико-зорієнтованого навчання. Актуальність дослі-дження зумовлена зростанням потреби у викладачах музичних дисциплін, здатних розробляти та керувати складними художньо-педагогічними проєктами, що інтегру-ють творчі, технологічні та рефлексивні аспекти навчання. На тлі окреслення неви-значеності щодо змісту компетентності, яка цілеспрямовано забезпечувала б таку здатність, було сформульовано мету дослідження, яка полягала в уточненні сут-ності та ключових характеристик змісту проєктно-технологічної компетентності майбутніх викладачів музичних дисциплін. he article is devoted to the study of the project-technological competence of future teachers of musical disciplines as a phenomenon that ensures readiness for the successful application of project technologies to solve current problems of the musical education process in the context of practice-oriented training. The relevance of the study is due to the growing need for music teachers who are able to develop and manage complex artistic-pedagogical projects that integrate creative, technological and reflective aspects of learning. Against the backdrop of uncertainty regarding the content of the competence that would purposefully ensure such an ability, the aim of the study was formulated, which was to clarify the essence and key characteristics of the content of the project-technological competence of future teachers of music disciplines. The methodological basis of the study consisted of competence-based and systemic approaches, on the basis of which methods of dispositional, functional and struc-tural-content analysis were applied. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23725 |
| Розташовується у зібраннях: | №3 (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Phenomenology.pdf | 255.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.