Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23684
Title: Особливості корекційної роботи з дітьми з низькою або недостатньою самооцінкою та її вплив на результативність
Authors: Арнаутова, Лариса Валентинівна
Arnautova, Larysa Valentynivna
Стоянова, М.
Keywords: самооцінка
низька самооцінка
адекватна самооцінка
корекційна робота
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Арнаутова Л. В. Особливості корекційної роботи з дітьми з низькою або недостатньою самооцінкою та її вплив на результативність / Л. В. Арнаутова, О. М. Стоянова // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 32-36.
Abstract: Формування адекватної самооцінки є важливою умовою розвитку гармонійної особистості. У дітей з низькою або недостатньою самооцінкою виникають труднощі у спілкуванні, навчанні, самореалізації, що потребує спеціально організованої корекційної роботи. У сучасних умовах розвитку освіти все більшої актуальності набуває проблема формування в дітей адекватної самооцінки, яка є важливим чинником становлення особистості, розвитку її пізнавальної діяльності та соціалізації. Низька або недостатня самооцінка часто призводить до виникнення труднощів у навчанні, зниження мотивації, невпевненості у власних силах, уникнення нових завдань та соціальних контактів. У дітей із різними порушеннями розвитку ця проблема проявляється ще гостріше, адже вони схильні порівнювати свої досягнення з результатами однолітків, що посилює почуття меншовартості.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23684
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf492.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.