Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23684| Title: | Особливості корекційної роботи з дітьми з низькою або недостатньою самооцінкою та її вплив на результативність |
| Authors: | Арнаутова, Лариса Валентинівна Arnautova, Larysa Valentynivna Стоянова, М. |
| Keywords: | самооцінка низька самооцінка адекватна самооцінка корекційна робота |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Citation: | Арнаутова Л. В. Особливості корекційної роботи з дітьми з низькою або недостатньою самооцінкою та її вплив на результативність / Л. В. Арнаутова, О. М. Стоянова // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 32-36. |
| Abstract: | Формування адекватної самооцінки є важливою умовою розвитку гармонійної особистості. У дітей з низькою або недостатньою самооцінкою виникають труднощі у спілкуванні, навчанні, самореалізації, що потребує спеціально організованої корекційної роботи. У сучасних умовах розвитку освіти все більшої актуальності набуває проблема формування в дітей адекватної самооцінки, яка є важливим чинником становлення особистості, розвитку її пізнавальної діяльності та соціалізації. Низька або недостатня самооцінка часто призводить до виникнення труднощів у навчанні, зниження мотивації, невпевненості у власних силах, уникнення нових завдань та соціальних контактів. У дітей із різними порушеннями розвитку ця проблема проявляється ще гостріше, адже вони схильні порівнювати свої досягнення з результатами однолітків, що посилює почуття меншовартості. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23684 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.