Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23678
Назва: Особливості корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану: адаптаційні стратегії та практичні підходи
Автори: Начинова, Олена Василівна
Nachynova, Olena Vasylivna
Козявіна, К. С.
Ключові слова: воєнний стан
корекційно-реабілітаційна робота
особливі освітні потреби
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Начинова О. В. Особливості корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану: адаптаційні стратегії та практичні підходи / О. В. Начинова, К. С. Козявіна // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 17-17.
Короткий огляд (реферат): Сучасні умови воєнного стану в Україні створюють нові виклики для системи корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Психоемоційне напруження, вимушене переміщення сімей, обмежений доступ до спеціалізованих послуг суттєво ускладнюють процес надання своєчасної допомоги дітям цієї категорії. Фахівці стикаються з необхідністю оперативної адаптації традиційних методик до умов дистанційної чи змішаної взаємодії, а також з розробленням нових індивідуалізованих стратегій підтримки. Виникає потреба у створенні гнучких моделей психолого-педагогічного супроводу, які б враховували стресові фактори війни та забезпечували ефективну реабілітацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23678
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf480.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.