Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23667
Title: Сутність та структура музично-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фортепіанної підготовки
Other Titles: The essence and structure of musical performance competence of future music teachers in the process of piano training
Authors: Лі Хаосюань
Keywords: музично-виконавська компетентність
інструментальна підготовка
учитель музичного мистецтва
компонентна структура
фортепіанна підготовка
фахова підготовка
інтерпретація
рефлексія
мотивація
технології навчання
musical-performing competence
instrumental training
music teacher
structural components
piano training
professional training
interpretation
reflection
motivation
learn-ing technologies
Issue Date: 2025
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Лі Хаосюань Сутність та структура музично-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фортепіанної підготовки / Лі Хаосюань // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №3. – С. 56-61.
Abstract: У статті розглянуто сутність та структуру музично-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті оновлення освітнього простору. Підкреслено, що ефективність професійної підготовки здобувачів у закладах вищої мистецької освіти безпосередньо пов’язана з якістю їхньої інструментально-виконавської діяльності. У науковій літературі акцентується увага на необхідності модернізації підходів до виконавської підготовки, що зумовлено викликами сучасного соціокультурного розвитку, а також зростанням вимог до професіоналізму педагога-музиканта. Мета статті полягає у виявленні сутності та структури музично-виконавської компетентності студентів педагогічних закладів вищої освіти у процесі фортепіанної підготовки. The article examines the essence and structure of musical-performing competence of future music teachers in the context of the modernization of the educational space. It is emphasized that the effectiveness of professional training in institutions of higher music education is directly related to the quality of students’ instrumental and performing activities. Scholarly literature highlights the necessity of modernizing approaches to performance training, which is determined by the challenges of contemporary sociocultural development as well as the growing requirements for the professionalism of the music pedagogue. The aim of the article is to identify the essence and structure of musical-performing competence of students in pedagogical institutions of higher education in the process of piano training.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23667
Appears in Collections:№3 (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The essence and structur.pdf216.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.