Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23666| Title: | Педагогічний артистизм майбутніх викладачів музичного мистецтва в парадигмі герменевтичного підходу |
| Other Titles: | Pedagogical artistism of future music teachers in the paradigm of the hermeneutic approach |
| Authors: | Линенко, Алла Францівна Lynenko, Alla Frantsevna |
| Keywords: | artistry pedagogical artistry of musician future teachers of musical art profes-sional success motivation for achievement hermeneutics pedagogy of understanding her-meneutic approach technology drama-hermeneutics self-presentation артистизм педагогічний артистизм музиканта майбутні викладачі музичного мистецтва мотивація досягнення професійна успішність герменевтика педагогіка розуміння герменевтичний підхід технологія драмогерменевтика самопрезентація |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Видавничий дiм «Гельветика» |
| Citation: | Линенко А. Ф. Педагогічний артистизм майбутніх викладачів музичного мистецтва в парадигмі герменевтичного підходу / А. Ф. Линенко // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №3. – С. 50-55. |
| Abstract: | Стаття присвячена актуальній проблемі формування педагогічного артистизму майбутніх викладачів музичного мистецтва в контексті професійної успішності. На засадах теоретичних розвідок провідних учених розкривається сутність феноменів: «артистизм», «педагогічний артистизм», «педагогічний артистизм музиканта», «герменевтичний підхід». Згідно з метою статті її методологія базується на герменевтичному підході, зокрема на принципах педагогічної герменевтики (організації простору розуміння в освітньому процесі; встановленні міжособистісних відносин на основі діалогу, емпатії, толерантності; розвитку здатності до рефлексії, саморозуміння та усвідомлення себе як майбутнього професіонала). Репрезентовано визначення професійної успішності майбутніх викладачів музичного мистецтва, а також сутність педагогічного артистизму музикантів, який складається з: музично-педагогічної майстерності, культури, інструментально-професійної компетентності, вирізняється використанням творчого й герменевтичного підходів у педагогічній діяльності. The article is devoted to the urgent problem of formation of pedagogical artistry of future teachers of musical art in the context of professional success. On the basis of theoretical researches of leading scientists the essence of phenomena is revealed: “artistry”, “peda-gogical artistry”, “pedagogical artistry of a musician”, hermeneutic approach, principles of pedagogical hermeneutics: organization of space of understanding in the educational pro-cess in the system “teacher – student”; establishment of interpersonal relations on the basis of dialogue, empathy, tolerance; development of ability to reflection, self-understanding and awareness of oneself as a future professional. The definition of professional success of future teachers of musical art is represented, as well as the essence of the pedagogical artistry of musicians, which consists of: musical and pedagogical skill, culture, instrumental and professional competence, is marked by the use of creative and hermeneutic approaches in pedagogical activity. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23666 |
| Appears in Collections: | №3 (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Pedagogical artistism.pdf | 213.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.