Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23661
Назва: Formation of pop-vocal performance competence in future music teachers: main approaches
Інші назви: Формування естрадно-вокальної виконавської компетентності майбутніх учителів музики: основні підходи
Автори: Bolatkhan, Nazymgul
Balagazova, Svetlana Tuleutaivna
Sibe, CelikInha
Khmelevska, Inha Oleksiivna
Ключові слова: естрадно-вокальна виконавська компетентність
музична освіта
педагогічні підходи
емоційний інтелект
конструктивістське викладання
методи співпраці
pop-vocal musical performance competence
music education
pedagogical approaches
emotional intelligence
future music teachers
Дата публікації: 2025
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Bolatkhan N. Formation of pop-vocal performance competence in future music teachers: main approaches / N. Bolatkhan, S. Balagazova, Sibel Celik, І. О. Khmelevska // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №3. – С. 7-15.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the phenomenon of pop and vocal performance competence (PVPC) of future music teachers. The main objective was to substantiate the methodology of targeted PVPC formation in the process of professional training of the aforementioned candidates. The research hypothesis was that effective interaction between the structural components of PVPC requires the use of a set of interrelated approaches aimed at developing the emotional, cognitive, empathic-communicative and self-regulatory elements of this construct.To achieve the research goal, methods of theoretical synthesis and contextualisation were applied in the process of analysing literature on music pedagogy, art history, vocal performance methodology, and cognitive psychology. As a result, it was established that the formation of PVPC in future music teachers should be based on the interaction of scientific approaches selected taking into account the characteristics of the components of this construct. Стаття присвячена феномену естрадно-вокальної виконавської компетентності (ЕВВК) майбутніх учителів музики. Основна мета полягала в обґрунтуванні мето-дології цілеспрямованого формування естрадно-вокальної виконавської компетент-ності у процесі професійної підготовки означених здобувачів. Гіпотезу дослідження становить припущення, що ефективна взаємодія структурних компонентів естрадно-вокальної виконавської компетентності передбачає застосування комп-лексу взаємопов’язаних підходів, спрямованих на розвиток емоційних, когнітивних, емпатійно-комунікативних і саморегуляційних елементів означеного конструкта.Для досягнення мети дослідження було застосовано методи теоретичного син-тезу й контекстуалізації у процесі аналізу літератури з галузей музичної педагогіки, мистецтвознавства, методики вокального виконавства, когнітивної психології. У результаті було встановлено, що формування естрадно-вокальної виконавської компетентності майбутніх учителів музики має спиратися на взаємодію наукових підходів, відібраних з урахуванням особливостей компонентів означеного конструкта
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23661
Розташовується у зібраннях:№3 (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation of pop-vocal.pdf310.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.