Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23654
Назва: Особливості Lego-конструювання як педагогічна технологія
Автори: Литвин, Ірина
Онуфрійчук, Лілія
Ключові слова: інноваційні педагогічні технології
дошкільна освіта
LEGO-конструювання
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Литвин І. Особливості Lego-конструювання як педагогічна технологія / І. Литвин, Л. Онофрійчук // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 127-131.
Короткий огляд (реферат): Сучасна система дошкільної освіти перебуває у постійному пошуку інноваційних педагогічних технологій, що здатні забезпечити гармонійний розвиток дитини, її готовність до подальшого навчання у школі. Одним із перспективних засобів освітньої роботи визнано використання LEGO-технологій, які поєднують гру, навчання та творчу діяльність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23654
Розташовується у зібраннях:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf3.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.