Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавидова, Анастасія-
dc.date.accessioned2025-11-18T12:47:22Z-
dc.date.available2025-11-18T12:47:22Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДавидова А. Використання сенсорних ігор у процесі розвитку лексико-граматичної сторони мовлення у дітей молодшого дошкільного віку / А. Давидова // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 85-89.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23645-
dc.description.abstractМолодший дошкільний вік – критичний період формування мовленнєвої компетентності дитини. У цей час закладаються основи словникового запасу, граматичних структур, вміння формулювати висловлення. Недостатній розвиток лексико-граматичної сторони мовлення може призводити до труднощів у навчанні, соціалізації й психологічному розвитку.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectграматичні структуриuk
dc.subjectмолодший дошкільний вікuk
dc.subjectлексико-граматична сторонаuk
dc.titleВикористання сенсорних ігор у процесі розвитку лексико-граматичної сторони мовлення у дітей молодшого дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf3.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.