Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23624
Title: Віртуальна реальність як інноваційний інструмент професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти
Authors: Баратюк, А.
Keywords: віртуальна реальність
дошкіотна освіта
інноваційний інструмент
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Баратюк А. Віртуальна реальність як інноваційний інструмент професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти / А. Баратюк // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 3-7
Abstract: Підготовка фахівців дошкільної освіти зазнає суттєвих змін під впливом цифровізації та нових вимог до професійної компетентності. Основним викликом є формування здатності майбутніх педагогів застосовувати знання у реальних умовах, що ускладнюється розривом між теорією та практикою й обмеженими можливостями моделювання педагогічних ситуацій. У цьому контексті технології віртуальної реальності (VR) виступають ефективним інструментом створення імітаційних освітніх середовищ, де студенти набувають досвіду прийняття рішень, комунікації та взаємодії з дітьми без ризику негативних наслідків. Завдяки інтерактивності та ефекту присутності VR розвиває практичне мислення, рефлексію й мотивацію до професійного зростання. Інтеграція VR у підготовку вихователів є стратегічним напрямом розвитку педагогічної освіти та формування професійної культури нового покоління педагогів.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23624
Appears in Collections:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf3.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.