Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23608
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуданич, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorHudanych, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-11-13T13:40:02Z-
dc.date.available2025-11-13T13:40:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГуданич Н. М. Розвиток пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Кваліфікаційна праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки. Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університету імені К. Д. Ушинського». Одеса, 2025.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23608-
dc.description.abstractУ дисертаційному дослідженні здійснено наукове обґрунтування та представлено новий підхід до розв’язання проблеми розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій як ключового складника їхнього професійного становлення в освітньому середовищі закладу вищої освіти та визначального чинника подальшої професійної самореалізації, що дало змогу розробити, впровадити й експериментально перевірити педагогічні умови, модель і методику, що забезпечують ефективність розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectмайбутні вихователі закладів дошкільної освітиuk
dc.subjectпрофесійне становленняuk
dc.subjectініціативністьuk
dc.subjectпізнавальна ініціативністьuk
dc.subjectпізнавальна ініціативність майбутніх вихователів закладів дошкільної освітиuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectцифрове освітнє середовищеuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectпедагогічне моделюванняuk
dc.subjectкомпонентиuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectпоказники та рівні розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователівuk
dc.subjectметодика діагностики розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освітиuk
dc.subjectмодель та методика розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологійuk
dc.subjectfuture teachers of preschool education institutionsuk
dc.subjectprofessional developmentuk
dc.subjectinitiativeuk
dc.subjectcognitive initiativeuk
dc.subjectcognitive initiative of future teachers of preschool education institutionsuk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.subjectdigital educational environmentuk
dc.subjectmethodological approachesuk
dc.subjectsystemicuk
dc.subjectintegrativeuk
dc.subjectcompetency-baseduk
dc.subjectactivity-baseduk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectpedagogical modellinguk
dc.subjectcomponentsuk
dc.subjectcriteriauk
dc.subjectindicators and levels of cognitive initiative development in future educatorsuk
dc.subjectmethodology for diagnosing the development of cognitive initiative in future teachers of preschool education institutionsuk
dc.subjectmodel and methodology for developing cognitive initiative in future preschool educators using information and communication technologiesuk
dc.titleРозвиток пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологійuk
dc.title.alternativeDevelopment of cognitive initiative of future teachers of preschool education institutions through information and communication technologiesuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hudanych, Nataliia.pdf5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.