Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23585| Title: | Методичні рекомендації до проведення практичних занять та організації самостійної й індивідуальної роботи з навчальної дисципліни ОК 16 «Методика викладання китайської мови» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня 4-го року навчання спеціальності «014.029 Середня освіта (Інші мови (Китайська))» |
| Authors: | Стрига, Елеонора Вячеславівна Stryga, Eleonora Vyacheslavivna |
| Keywords: | викладання китайської мови методичні рекомендації з китайської мови практичні заняття з китайської мови |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
| Citation: | Стрига Е. В. Методичні рекомендації до проведення практичних занять та організації самостійної й індивідуальної роботи з навчальної дисципліни ОК 16 «Методика викладання китайської мови» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня 4-го року навчання спеціальності «014.029 Середня освіта (Інші мови (Китайська))» / Е. В. Стрига. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. - 46 с. |
| Abstract: | Методичні рекомендації до проведення практичних занять та організації самостійної й індивідуальної роботи з навчальної дисципліни «Методика викладання китайської мови» містять навчально тематичний план практичних занять, завдання до практичних занять, питання для обговорювання, завдання для самостійного опрацювання, методичні рекомендації щодо їх виконання, списку питань до екзамену, систему оцінювання щодо форм поточного та підсумкового контролю з поясненнями, список рекомендованих джерел інформації. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23585 |
| Appears in Collections: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Stryga.pdf | 1.16 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.