Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2357
Title: Принцип культуродоцільного виховання особистості дитини дошкільного віку: теоретичний аспект
Other Titles: Принцип культуросообразного воспитания личности детей дошкольного возраста: теоретический аспект
Principle cultural conformity education personality preschool children: theoretical aspects
Authors: Соцкая, Елена Петровна
Соцька, Олена Петрівна
Sotska, Olena Petrivna
Keywords: розвиток особистості
естетичне виховання
принцип культуродоцільності
развитие личности
эстетическое воспитание
культуросообразности принцип
personal development
aesthetic education
cultural conformity principle
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Соцька О. П. Принцип культуродоцільного виховання особистості дитини дошкільного віку: теоретичний аспект / О. П. Соцька // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 3-4. – С. 264-269.
Abstract: У статті представлено шляхи реалізації принципу культуродоцільного виховання особистості дитини дошкільного віку; розкривається сутність понять «емоційно-естетичний розвиток», «естетичне виховання», «сприймання», «розвиток особистості». В статье представлены пути реализации принципа культуросообразного воспитания личности детей дошкольного возраста; рассматривается сущность понятий «эмоционально-эстетическое развитие», «эстетическое воспитание», «восприятие», «развитие личности». The paper presents the realization principle cultural upbringing of children of preschool age, the essence of the concepts of «emotional and aesthetic development», «aesthetic education», «perception», «personal development».
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2357
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sotskaya L.P..pdf502.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.