Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23556
Title: Особливості вивчення умовного оператора на уроках інформатики засобами LEGO SPIKE
Authors: Яновський, Анатолій Олександрович
Yanovsky, Anatoliy Oleksandrovych
Keywords: урок інформатики
LEGO SPIKE Prime
наочність
робототехнічна система
STEM освіта
алгоритмічне мислення
програмування у школі
навчання інформатики
Issue Date: 2025
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Яновський А. О. Особливості вивчення умовного оператора на уроках інформатики засобами LEGO SPIKE / А. О. Яновський // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 78-79.
Abstract: Реформування шкільної освіти в Україні відповідно до концепції НУШ передбачає орієнтацію на формування ключових компетентностей, зокрема цифрової, інженерної та інформаційно-комунікаційної. STEM освіта набирає все більше популярності. Тому на нашу думку одним із найефективніших засобів інтеграції практичного навчання інформатики з технічним моделюванням є робототехнічні набори LEGO SPIKE Prime. Використання цих наборів сприяє формуванню в учнів алгоритмічного мислення, розвитку логіки, вміння аналізувати умови задачі та прогнозувати наслідки власних рішень, бачити реальний результат роботи алгоритмів, експериментувати з алгоритмами тощо. Одним із ключових понять під час вивчення програмування в середній школі є умовний оператор – конструкція, що забезпечує реалізацію вибору дій залежно від істинності певної умови. Викладання цього матеріалу за допомогою LEGO SPIKE дозволяє зробити абстрактні поняття конкретними, наочними та експериментально перевірюваними.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23556
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yanovsky.pdf649.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.