Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23552
Назва: Інноваційні підходи до викладання історії в професійній освіті в умовах сучасних викликів
Автори: Худенко, С. А.
Ключові слова: професійна освіта
інноваційни підходи
викладання історії
історичне мислення
громадянська компетентність
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Худенко С. А. Інноваційні підходи до викладання історії в професійній освіті в умовах сучасних викликів / С. А. Худенко // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 75-76.
Короткий огляд (реферат): У контексті гібридної війни, дезінформації та викривлення історичних фактів важливо формувати в молоді не лише історичні знання, а й здатність критично осмислювати минуле, аналізувати джерела інформації, розпізнавати фейки. Особливо це актуально для здобувачів професійної освіти, які у майбутньому працюватимуть у сфері обслуговування, туризму, харчування — сферах, що передбачають контакт із людьми, міжкультурну комунікацію, толерантність. Сучасний учень потребує не пасивного засвоєння дат і подій, а живого діалогу з минулим. Завдання викладача — створити такі умови, у яких історія стає зрозумілою, особистісно значущою, інтегрованою в реалії сьогодення. Проаналізувати ефективні інноваційні методи викладання історії в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, які підвищують мотивацію учнів, розвивають історичне мислення та громадянські компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23552
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khudenko.pdf693.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.