Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23545| Назва: | Метод проєктів як елемент адаптивного навчання |
| Автори: | Павловський, В. В. Шкатуляк, Наталія Михайлівна Shkatulyak, Natalya Mykhailivna Усов, Валентин Валентинович Usov, Valentyn Valentynovych |
| Ключові слова: | метод проектів адаптивне навчання проектна діяльність STEM-проект |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Бібліографічний опис: | Павловський В. В. Метод проєктів як елемент адаптивного навчання / В. В. Поплавський, Н. М. Шкатуляк // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 56-58. |
| Короткий огляд (реферат): | Одним із найцікавіших став STEAM-проєкт «Вогні Майстерності». Його мета – показати, як знання з різних сфер можуть поєднуватися у спільній справі. У проєкті брали участь зварники, кравці й кухари. Разом вони створювали кінцевий продукт, проходячи всі етапи – від задуму до реалізації. Зварники виготовили мангал з оригінальним дизайном, кравці пошили спеціальний одяг для кухарів, а кухари приготували на цьому мангалі страви. У результаті кожен учень не просто виконав завдання – він відчув себе частиною команди, зрозумів, як важливо мислити творчо, співпрацювати, довіряти один одному й цінувати власну працю. Такі проєкти – це не лише навчання, а й справжній досвід життя, який залишається з молодою людиною надовго. Під час роботи над проєктом діти дотримуються всіх етапів проектної діяльності: організаційно-підготовчого, конструкторського, технологічного, завершального. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23545 |
| Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Pavlovsky.pdf | 690.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.