Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23531
Title: Методичні особливості адаптивного навчання створенню візуального контенту в шкільному курсі інформатики
Authors: Мазурок, Тетяна Леонідівна
Долгов, З. Д.
Mazurok, Tetyana Leonidivna
Keywords: адаптивнк навчання
візуальний контент
світосприйняття молоді
Issue Date: 2025
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Мазурок Т. Л. Методичні особливості адаптивного навчання створенню візуального контенту в шкільному курсі інформатики / Т. Л. Мазурок, З. Д. Долгов // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 38-39.
Abstract: На етапі цифровізації суспільства змінюється роль контенту, що перетворюється на основний інструмент комунікації та взаємодії. Разом зі вмістом контенту все більше значення набуває важливості його оформлення, стильове оформлення та різні засоби візуалізації. Оформлення контенту дозволяє надати йому привабливості, зацікавити користувача до ознайомлення зі вмістом. Візуальний контент набуває збільшення популярності у зв’язку із збільшенням масивів інформації, що дозволяє підвищити інформативність контенту. Особливо важливим на сучасному етапі є врахування особливостей цифрового покоління, для яких характерним є «кліпове мислення», серед наслідків якого постає надання переваг у сприйнятті візуальним образам замість тексту. Серед прогнозованих ознак 21 ст. зазначають витіснення звичайних текстів образними візуальними повідомленнями.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23531
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mazurok.pdf664.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.