Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23527
Назва: Ігрові методи у психологічній корекції комунікативних труднощів дітей старшого дошкільного віку із ЗПР
Автори: Ковиліна, Вероніка Геннадіївна
Kovylina, Veronika Gennadievna
Кожемякіна, В. В.
Ключові слова: ЗПР
затримка психічного розвитку
психологічні корекції комунікативних труднощів
Дата публікації: 2025
Видавництво: ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Ковиліна В. Г., Кожемякіна В. В. Ігрові методи у психологічній корекції комунікативних труднощів дітей старшого дошкільного віку із ЗПР / В. Г. Ковиліна, В. В. Кожемякіна // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 147-153.
Короткий огляд (реферат): Одним із провідних завдань сучасної дошкільної освіти є забезпечення гармонійного розвитку дитини, зок-рема формування її комунікативної сфери, що виступає важливою умовою соціалізації, навчальної успішності та становлення особистості. Саме у старшому дошкільному віці відбувається інтенсивне оволодіння мовленням як за-собом спілкування та засвоєння соціального досвіду. Про-те у дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР) зазна-чені процеси мають низку особливостей: відзначаються обмежений словниковий запас, низька мовленнєва актив-ність, труднощі у встановленні контактів з дорослими та однолітками, що нерідко призводить до соціальної ізоляції та ускладнень адаптації у шкільному середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23527
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf3.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.