Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2352
Title: Визначення сутності понять «комп’ютерні технології» та «інформаційні технології» у науково-педагогічній літературі
Other Titles: Определение сущности понятий «компьютерные технологии» и «информационные технологии» в научно-педагогической литературе
Definition of essence of concepts «computer technologies» and «information technologies» in the scientific - pedagogical literature
Authors: Костенко, Ростислав Валерійович
Костенко, Ростислав Валерьевич
Kostenko, Rostyslav Valeriyovych
Keywords: інформаційні технології
комп’ютерні технології
інформаційні технології навчання
комп’ютер
інформація
информационные технологии
компьютерные технологии
информационные технологии обучения
компьютер
информация
information technologies
computer technologies
information technologies of training
computer
information
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Костенко Р. В. Визначення сутності понять «комп’ютерні технології» та «інформаційні технології» у науково-педагогічній літературі / Р. В. Костенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 3-4. – С. 248-256.
Abstract: Стаття присвячена теоретичному аналізу визначення сутності понять «комп’ютерні технології» та «інформаційні технології» у науково-педагогічній літературі. Поняття «інформаційні технології» визначається у статті як цілеспрямована організована сукупність інформаційних процесів з використанням засобів обчислювальної техніки, що забезпечують високу швидкість обробки даних, швидкий пошук інформації, розсередження даних, доступ до джерел інформації незалежно від місця їхнього розташування. У даному контексті поняття «комп’ютерні технології» та «інформаційні технології» представляються тотожними. Статья посвящена теоретическому анализу сущности понятий «компьютерные технологии» и «информационные технологии» в научно-педагогической литературе. Понятие «информационные технологии» определяется в статье как целенаправленная организованная совокупность информационных процессов с использованием средств вычислительной техники, которые обеспечивают высокую скорость обработки данных, быстрый поиск информации, рассредоточение данных, доступ к источникам информации. The article is devoted to the theoretical analysis of essence of concepts «computer technologies» and «information technologies» in the scientific-pedagogical literature. The concept «information technologies» is defined in the article as the purposeful organized set of information processes with use of means of computer facilities, which provide high speed of data processing, fast search of the information, dispersal of the data, access to sources of the information irrespective of a place of their arrangement. In the given context of concept «computer technologies» and «the information technologies» are represented identical.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2352
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kostenko.pdf524.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.