Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23518
Назва: Літературні ігри як метод формування художньо мовленнєвої компетенції у дітей передшкільного віку
Автори: Начева, Ю. В.
Ключові слова: діти предшкільного віку
художньо-мовленнєва компетентність
літературні ігри
Дата публікації: 2025
Видавництво: ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Начева Ю. В. Літературні ігри як метод формування художньо мовленнєвої компетенції у дітей передшкільного віку / Ю. В. Начева // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 87-93.
Короткий огляд (реферат): Проблема розвитку художньо-мовленнєвої діяльності у дошкільному віці є актуальною, адже дошкільна освіта в Україні модернізується задля забезпечення всебічного роз-витку дитини у закладі дошкільної освіти та поза ним, а також на часі постало питання поширення, удосконалення рівня навчання та використання української мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23518
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf3.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.