Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23506
Назва: Розв’язання контекстних задач у шкільному курсі математики як метод формування прикладних математичних компетентностей
Автори: Урум, Галина Дмитрівна
Urum, Galina Dmytrivna
Пашаєва, Л. В.
Ключові слова: математична компетентність
предметна компетентність
прикладна компетентність
компетентність мислення
компетентність комунікації
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Урум Г. Д. Розв’язання контекстних задач у шкільному курсі математики як метод формування прикладних математичних компетентностей / Г. Д. Урум, Л. В. Пашаєва // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 25-27.
Короткий огляд (реферат): Математична компетентність – це вміння бачити та застосовувати математику в реальному житті, вміння будувати математичну модель, досліджувати її засобами математики, інтерпретувати отримані результати. Формування математичних компетентностей на уроках математики відбувається завдяки здатності творчо мислити, послідовному міркуванню та презентації ідей, вмінню працювати в команді, ефективному застосуванню знань та навичок у реальному житті. Загалом виділяють такі основні види математичних компетентностей: Предметна компетентність – базовий вид, включає в себе знання основних термінів, понять (числа, фігури, функції, рівняння), вміння обчислювати за алгоритмами та розв’язувати стандартні задачі із застосуванням формул. Прикладна компетентність – вміння застосовувати математику для розв’язання реальних проблем. Компетентність мислення – вміння логічно та критично мислити, здатність доводити твердження та працювати з причинно-наслідковими зв’язками (логічне мислення), аналізувати інформацію (критичне мислення), знаходити незвичайні рішення (креативне мислення). Компетентність комунікації – вміння чітко і лаконічно формулювати думки, пояснювати розв’язок задачі, працювати в команді, пропонувати математичні ідеї. Технологічна компетентність – застосування сучасних технологій у розв’язанні математичних задач, працювати з комп’ютерних програмах, калькуляторах, електронних джерелах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23506
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Urum.pdf676.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.