Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23476| Назва: | Immersive technologies in higher education institutions for designers |
| Інші назви: | Імерсивні технології у вищих навчальних закладах для дизайнерів |
| Автори: | Лісогор, Алла Вікторівна Lisohor, Alla |
| Ключові слова: | immersive technologies virtual reality (VR) augmented reality (AR) mixed reality (MR) design spatial perception interactive interaction educational process modeling visualization iterative process professional competencies design innovation імерсивні технології віртуальна реальність (VR) доповнена реальність (AR) змішана реальність (MR) дизайн просторове сприйняття інтерактивна взаємодія освітній процес моделювання візуалізація ітеративний процея професійні компетенції дизайнерські інновації |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Athens, Greece. International Science Group. |
| Бібліографічний опис: | Lisohor A. Immersive technologies in higher education institutions for designers // The 17th International scientific and practical conference “Scientific trends in the development of education in universities” (December24 – 27, 2024). Athens, Greece. InternationalScienceGroup. 2024. - P. 171-176. |
| Короткий огляд (реферат): | The paper investigates the introduction of immersive technologies, in particular virtual reality (VR), into the design and training process of designers. The key advantages of VR are considered, including improved spatial perception, effective interaction between designer and client, increased design accuracy, and the ability to make changes in real time. Particular attention is paid to the role of VR in creating an interactive environment that allows clients to immerse themselves in future projects, providing feedback and optimizing the decision-making process. The paper also focuses on the integration of VR into the educational process for designers, which contributes to the development of professional competencies and improves educational experience. The prospects of using other immersive technologies, such as augmented reality (AR) and mixed reality (MR), for the further evolution of design practice are noted. The conclusions of the paper emphasize the significant potential of VR in improving design efficiency, reducing communication barriers between project participants, and introducing innovative approaches to visualization and learning. У статті досліджується впровадження імерсивних технологій, зокрема віртуальної реальності (VR), у процес проектування та навчання дизайнерів. Розглянуто ключові переваги VR, зокрема покращене просторове сприйняття, ефективну взаємодію між дизайнером і клієнтом, підвищену точність проектування та можливість вносити зміни в режимі реального часу. Особлива увага приділяється ролі VR у створенні інтерактивного середовища, яке дозволяє клієнтам зануритися в майбутні проекти, забезпечуючи зворотний зв'язок та оптимізуючи процес прийняття рішень. У статті також зосереджено увагу на інтеграції VR в освітній процес дизайнерів, що сприяє розвитку професійних компетенцій та покращує освітній досвід. Відзначено перспективи використання інших імерсивних технологій, таких як доповнена реальність (AR) та змішана реальність (MR), для подальшої еволюції дизайнерської практики. У висновках статті підкреслюється значний потенціал VR у підвищенні ефективності проектування, зменшенні комунікаційних бар'єрів між учасниками проекту та впровадженні інноваційних підходів до візуалізації та навчання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23476 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної освіти та дизайну |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Lisohor.pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.