Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23454Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Листопад, Наталя Леонідівна | - |
| dc.contributor.author | Lystopad, Natalia | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-20T11:12:52Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-20T11:12:52Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Листопад Н. Л. Використання інформаційно-цифрових технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі ЗДО / Н. Л. Листопад // Забезпечення сталого розвитку освіти: європейський та національний виміри: зб. наук. статей. - Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2025. - С. 72–76. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23454 | - |
| dc.description.abstract | Розглядається значення та ефективність використання інформаційно-цифрових технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного середовища закладу дошкільної освіти. Зазначається, що сучасні цифрові інструменти сприяють індивідуалізації освітнього процесу, забезпечують доступність навчального матеріалу, розвивають пізнавальну активність і комунікативні навички дітей. Окрему увагу приділено інтерактивним методам навчання, адаптивним програмам та ресурсам, які враховують специфіку розвитку кожної дитини. Визначено основні переваги та виклики впровадження інформаційно-цифрових технологій у практику інклюзивної освіти в ЗДО. The importance and effectiveness of using information and digital technologies in working with children with special educational needs in the inclusive environment of a preschool educational institution are considered. It is noted that modern digital tools contribute to the individualization of the educational process, ensure the accessibility of educational material, develop cognitive activity and communicative skills of children. Special attention is paid to interactive teaching methods, adaptive programs and resources that take into account the specifics of the development of each child. The main advantages and challenges of implementing information and digital technologies in the practice of inclusive education in a preschool educational institution are identified. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | інформаційно-цифрові технології | uk |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
| dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk |
| dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk |
| dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
| dc.subject | індивідуалізація навчання | uk |
| dc.subject | information and digital technologies | uk |
| dc.subject | адаптивні ресурси | uk |
| dc.subject | children with special educational needs | uk |
| dc.subject | inclusive education | uk |
| dc.subject | individualization of learning | uk |
| dc.subject | preschool education institution | uk |
| dc.title | Використання інформаційно-цифрових технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі ЗДО | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Lystopad Natalia.pdf | 763.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.