Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23334
Title: | Можливості використання імерсивних технологій в закладі фахової передвищої освіти |
Other Titles: | Possibilities for using immersive technologies in higher education institutions |
Authors: | Листопад, Наталя Леонідівна Lystopad Natalia |
Keywords: | імерсивні технології доповнена реальність віртуальна реальність візуалізація Immersive technologies. augmented reality virtual reality visualisation |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Citation: | Листопад Н. Л. Можливості використання імерсивних технологій в закладі фахової передвищої освіти / Н. Л. Листопад // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. - Вип. 8. - Харбін : Харбінський інженерний університет, 2025. - С. 82–85. |
Abstract: | ): У статті розглядаються можливості використання імерсивних технологій у закладах фахової передвищої освіти. Акцентовано увагу на потенціалі доповненої та віртуальної реальності як інструментів активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти, підвищення рівня мотивації до навчання та формування практичних умінь у професійній підготовці. Проаналізовано роль візуалізації освітнього матеріалу у створенні інтерактивного освітнього середовища, що сприяє більш глибокому зануренню в освітній процес та забезпечує його ефективність. Визначено перспективи впровадження імерсивних технологій у освітній практиці та підкреслено їх значення для підготовки висококваліфікованих фахівців. The article discusses the possibilities of using immersive technologies in higher education institutions. Attention is focused on the potential of augmented and virtual reality as tools for stimulating cognitive activity among students, increasing their motivation to learn, and developing practical skills in professional training. The role of visualisation of educational material in creating an interactive educational environment that promotes deeper immersion in the educational process and ensures its effectiveness is analysed. The prospects for the implementation of immersive technologies in educational practice are identified and their importance for the training of highly qualified specialists is emphasised. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23334 |
Appears in Collections: | 2025 Вип. 8 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Current problems of philology and professional 2025 4.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.