Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23285
Назва: Традиційні та цифрові медіа як головні канали формування політичного іміджу
Автори: Пустовіт, А.
Ключові слова: медіа
традіційні медіа
цифрові медіа
політичний імідж
Дата публікації: 2025
Видавництво: Волинського національного університету імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Пустовіт А. Традиційні та цифрові медіа як головні канали формування політичного іміджу / А. Пустосвіт // Україна у світовому просторі: минуле і сучасність. Зб. мат. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та аспірантів (м. Луцьк, 29 квітня 2025 р.); упорядники Н. В. Кінд-Войтюк, Д. Г. Гусак. Луцьк, 2025. 186 с. С. 82-85.
Короткий огляд (реферат): У сучасному політичному середовищі традиційні та цифрові медіа утворюють симбіотичну систему комунікації, де кожен елемент посилює вплив іншого. Дослідження показують, що 78% політиків використовують комплексний підхід до медіакомунікації, поєднуючи телевізійні виступи з активністю в соціальних мережах. Це створює ефект «омніканальності», коли повідомлення одночасно досягає різних соціальних груп через різні канали.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23285
Розташовується у зібраннях:Кафедра політичних наук i права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pustovit.pdf855.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.