Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуканов, Г.-
dc.date.accessioned2025-09-05T07:54:43Z-
dc.date.available2025-09-05T07:54:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБуканов Г. Політична комунікація як механізм формування політичного ринку в Україні / Г. Буканов // Політикус: наук. журнал. – 2025. – Вип. 3. – С. 21-28.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23193-
dc.description.abstractВ статті визначено особливості політичної комунікації як механізму формування політичного ринку в умовах війни і післявоєнний період відновлення України. Визначено, що Політичний ринок характеризується наявністю політичного обміну і конкурентного середовища, в якому взаємодія політичних суб’єктів і виборців здійснюється як інформаційно-комунікаційний процес, метою якого є отримання влади і її легітимізація в інституційній структурі представницької демократії. Зазначено, що метою статті є визначити особливості політичної комунікації як механізму формування політичного ринку в умовах війни і післявоєнний період відновлення України. Доведено, що політична комунікація виступає як механізм формування політичного ринку як системи комунікаційної взаємодії на основі політичного обміну, наявності конкурентного середовища і позиціювання політичних суб’єктів як вироблення політичного продукту і товару і їх просунення через засоби масової комунікації. У статті також досліджено, що політична корупція – посилення авторитарних тенденцій політичної влади, сценарії завершення війни, угоди з країнами партнерами (як найбільш актуальна тема – угода з США про корисні копалини), постачання зброї, мобілізація, проведення виборів тощо. Тому актуальним є оцінка впливу політичної комунікації в умовах війни і в період повоєнного відновлення на формування політичного ринку в Україні. Для цього було проведено експертне опитування серед науковців в сфері політичних наук, які займаються вивченням проблеми взаємодії держави і суспільства у політико-комунікаційному вимірі. The article identifies the features of political communication as a mechanism for forming the political market in the conditions of war and the post-war period of restoration of Ukraine. It is determined that the Political Market is characterized by the presence of political exchange and a competitive environment in which the interaction of political subjects and voters is carried out as an information and communication process, the purpose of which is to obtain power and its legitimization in the institutional structure of representative democracy. It is proven that political communication acts as a mechanism for the formation of the political market as a system of communication interaction based on political exchange, the presence of a competitive environment and the positioning of political subjects as the production of a political product and goods and their promotion through the mass media. The article also examines that political corruption – strengthening of authoritarian tendencies of political power, scenarios of the end of the war, agreements with partner countries (as the most relevant topic – the agreement with the USA on minerals), weapons supply, mobilization, holding elections, etc. Therefore, it is relevant to assess the impact of political communication in war conditions and during the period of post-war recovery on the formation of the political market in Ukraine. For this purpose, an expert survey was conducted among scholars in the field of political science who study the problem of interaction between the state and society in the political and communication dimensionuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectполітичний ринокuk
dc.subjectполітична комунікаціяuk
dc.subjectполітична владаuk
dc.subjectгромадянське суспільствоuk
dc.subjectзасоби масової комунікаціїuk
dc.subjectінформаційне інтернет-середовищеuk
dc.subjectpolitical marketuk
dc.subjectpolitical communicationuk
dc.subjectpolitical authoritiesuk
dc.subjectcivil societyuk
dc.subjectmass mediauk
dc.subjectInternet information environmentuk
dc.titleПолітична комунікація як механізм формування політичного ринку в Україніuk
dc.title.alternativePolitical communication as a mechanism for forming the political market in Ukraine-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bukanov Grigoriy Mykolayovych.pdf256.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.