Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2314
Назва: Мистифицированная реальность в романе Михаила Булгакова "Мастер и Маргарита" ( на примере анализа первой фразы и первой главы романа)
Інші назви: Містифікована реальність в романі Михайла Булгакова "Майстер і Маргарита" (на прикладі аналізу першої фрази і першого розділу роману)
The mystified reality in Mikhail Bulgakov’s novel The Master and Margarita (by the example of the analysis of the first phrase and the first chapter of the novel)
Автори: Ковалева, Валерія Михайлівна
Ковалева, Валерия Михайловна
Ключові слова: мистифицированная реальность
потусторонний мир в романе
Мастер и Маргарита
библейские мотивы в романе
фраза в тексте
містифікована реальність
потойбічний світ у романі
Майстер і Маргарита
біблійні мотиви у романі
фраза у тексті
mystified reality
the underworld in the novel
the Master and Margaritat
biblical motifs in the novel
phrase in the tex
Дата публікації: 2015
Видавництво: Homeless Publishing
Бібліографічний опис: Ковалева В. М. Мистифицированная реальность в романе Михаила Булгакова "Мастер и Маргарита" ( на примере анализа первой фразы и первой главы романа) / В. М. Ковалева // // Життя і пам’ять: науковий збірник, присвячений пам’яті В’ячеслава Івановича Шамко / [відп. ред. В. М. Букач]. – Одеса : Homeless Publishing, 2015. – [Вип. 2]. – С. 110-119.
Короткий огляд (реферат): Одна из важных и интересных проблем в литературоведении, представляющих несомненный интерес при изучении художественной литературы – это проблема первой фразы. Первая фраза – своего родакамертон, задающий тональность всего произведения. Кроме экспозиционной характеристики, эта фраза обладает чертами фразы-детали. В статье рассмотрено смысловое содержание и отмечена стилевая контаминация, присущая первой фразе. Сочетание реальных фактов с тщательно продуманным вымыслом в романе создает необходимую автору мистифицированную реальность, убеждающую читателя в истинности описываемых событий. Одна з важливих і цікавих проблем в літературознавстві, що представляють безсумнівний інтерес при вивченні художньої літератури - це проблема першої фрази. Перша фраза - свого роду камертон, що задає тональність усього твору. Крім експозиційної характеристики, ця фраза має риси фрази-деталі. У статті розглянуто смисловий зміст і відзначена стильова контамінація, притаманна першій фразі. Поєднання реальних фактів з ретельно продуманою вигадкою в романі створює необхідну автору містифіковану реальність, яка переконує читача в істинності описуваних подій. One of the important and interesting problems in literary criticism that are of undoubted interest in the study of artistic Literature is the problem of the first phrase. The first phrase is a kind tuning fork, which sets the tone of the entire work. In addition to the exposure characteristics, this phrase has the features of a phrase-detail. The article discusses the semantic content and marked stylistic contamination inherent in the first phrase. The combination of real facts with a carefully thought out fiction in the novel creates the necessary mysterious reality for the author, convincing the reader of the truth of the events described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2314
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovaleva.pdf1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.