Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2313
Назва: Професорсько-викладацький склад Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: жіноча складова
Інші назви: Professor-teaching staff of the South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushinsky: female component
Автори: Касілова, Вікторія Михайлівна
Kasilova, Viktoriia Myxajlivna
Ключові слова: педагогічна освіта
жінки-викладачі
історія народної освіти
гендерна педагогіка
pedagogical education
female teachers
history of public education
gender pedagogy
faculty
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Касілова В. М. Професорсько-викладацький склад Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: жіноча складова / В. М. Касілова // Життя і пам’ять: науковий збірник, присвячений пам’яті В’ячеслава Івановича Шамко / [відп. ред. В. М. Букач]. – Одеса : Homeless Publishing, 2015. – [Вип. 2]. – С. 102-109.
Короткий огляд (реферат): У статті розповідається про жінок-викладачів вищої школи Одеси. Сторічна традиція педагогічної освіти в Одесі, представлена навчальними закладами – попередниками сучасного педагогічного університету, не знала викладачів-жінок, як не було їх також в науково- педагогічних колективах існуючих в Російській імперії університетів таінших вищих навчальних закладів. Це пояснюється тим, що до початкуХХ ст. жінки не мали права навчатися в університетах, а отже офіційний шлях до науково-педагогічної діяльності для них був закритий. Тільки в 1906 році, з наданням дозволу жінкам вступати до вищих навчальних закладів, для них відкрилися перспективи науково-викладацької діяльності. Відразу ж у вищих школах з’являються перші жінки-викладачі. The local tradition of pedagogical education in Odessa, represented by educational institutions - the predecessors of a modern pedagogical university, did not know female teachers, as there were them also in scientific and pedagogical collectives existing in the Russian Empire of universities and other higher educational institutions. This is explained by the fact that by the beginning of the twentieth century. women did not have the right to study at universities, and therefore the official path to scientific and pedagogical activity for them was closed. Only in 1906, with the permission of women to enter higher education institutions, the prospects for scientific and teaching activity were opened for them. Once in the higher schools there are first female teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2313
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kasilova, Viktoriia Myxajlivna.pdf841.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.