Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23063
Назва: Можливості використання ігрових методик як засобу розвитку риторичних здібностей здобувачів вищої освіти
Автори: Сокаль, Марія Анатоліївна
Ілясов, Олександр Олександрович
Ключові слова: риторичні здібності
ігрові методики
рольові ігри
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сокаль М. А. Можливості використання ігрових методик як засобу розвитку риторичних здібностей здобувачів вищої освіти / М. А. Сокаль , О. О. Ілясов // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.84-89.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто використання ігрових методик як ефективного засобу розвитку риторичних здібностей здобувачів вищої освіти. Зазначено, що сучасні вимоги до професіоналізму вимагають від майбутніх спеціалістів не лише високого рівня знань, а й розвитку комунікативних навичок, серед яких важливе місце посідають риторичні здібності. Традиційні методи навчання, такі як лекції та семінари, не завжди забезпечують достатній рівень практичного застосування риторичних умінь. Через це ігрові методики набувають усе більшої популярності в освітньому процесі, оскільки вони сприяють розвитку не лише когнітивних, а й комунікативних здібностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23063
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf281.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.