Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23060| Назва: | Інноваційні освітні практики для розвитку креативного потенціалу майбутніх фахівців філологічної галузі в умовах воєнного та післявоєнного періодів | 
| Автори: | Буднік, Анжела Олександрівна Хижняк, Ірина Анатоліївна | 
| Ключові слова: | війна і освіта креативний потенціал освітні інновації емпатійна педагогіка | 
| Дата публікації: | 2025 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Буднік А. О. Інноваційні освітні практики для розвитку креативного потенціалу майбутніх фахівців філологічної галузі в умовах воєнного та післявоєнного періодів / А. О. Буднік , І. А. Хижняк // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.60-66. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті запропоновано комплекс інноваційних практик, спрямованих на розвиток внутрішньої мотивації, емоційного самовираження та креативного потенціалу здобувачів освіти. Серед запропонованих підходів – проєктне навчання, використання емоційно значущих тем, підтримка вибору форм виконання завдань, повага до індивідуального досвіду. Акцентовано на гуманітарних інструментах психосоціальної підтримки: сторітелінгу, арттерапевтичних практиках, дизайн- мисленні, гейміфікації та STEAM-інтеграції. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23060 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2025 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 11.pdf | 261.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
