Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23060
Назва: | Інноваційні освітні практики для розвитку креативного потенціалу майбутніх фахівців філологічної галузі в умовах воєнного та післявоєнного періодів |
Автори: | Буднік, Анжела Олександрівна Хижняк, Ірина Анатоліївна |
Ключові слова: | війна і освіта креативний потенціал освітні інновації емпатійна педагогіка |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Буднік А. О. Інноваційні освітні практики для розвитку креативного потенціалу майбутніх фахівців філологічної галузі в умовах воєнного та післявоєнного періодів / А. О. Буднік , І. А. Хижняк // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.60-66. |
Короткий огляд (реферат): | У статті запропоновано комплекс інноваційних практик, спрямованих на розвиток внутрішньої мотивації, емоційного самовираження та креативного потенціалу здобувачів освіти. Серед запропонованих підходів – проєктне навчання, використання емоційно значущих тем, підтримка вибору форм виконання завдань, повага до індивідуального досвіду. Акцентовано на гуманітарних інструментах психосоціальної підтримки: сторітелінгу, арттерапевтичних практиках, дизайн- мисленні, гейміфікації та STEAM-інтеграції. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23060 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 261.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.