Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23060
Назва: Інноваційні освітні практики для розвитку креативного потенціалу майбутніх фахівців філологічної галузі в умовах воєнного та післявоєнного періодів
Автори: Буднік, Анжела Олександрівна
Хижняк, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: війна і освіта
креативний потенціал
освітні інновації
емпатійна педагогіка
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Буднік А. О. Інноваційні освітні практики для розвитку креативного потенціалу майбутніх фахівців філологічної галузі в умовах воєнного та післявоєнного періодів / А. О. Буднік , І. А. Хижняк // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.60-66.
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано комплекс інноваційних практик, спрямованих на розвиток внутрішньої мотивації, емоційного самовираження та креативного потенціалу здобувачів освіти. Серед запропонованих підходів – проєктне навчання, використання емоційно значущих тем, підтримка вибору форм виконання завдань, повага до індивідуального досвіду. Акцентовано на гуманітарних інструментах психосоціальної підтримки: сторітелінгу, арттерапевтичних практиках, дизайн- мисленні, гейміфікації та STEAM-інтеграції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23060
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf261.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.