Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2301
Title: Педагогічна установка в професійній підготовці майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту
Other Titles: Педагогическая установка в профессиональной подготовке будущего специалиста по физической культуре и спорту
The pedagogical attitude in the professional education of the future physical culture and sport specialist
Authors: Долженко, І. В.
Dolzhenko, I. V.
Keywords: пізнавально-професійна потреба
педагогічна установка
адаптація
цінносні орієнтації
статус особистості
познавательно-профессиональная потребность
педагогическая установка
адаптация
ценностные ориентации
статус личности
cognitive-professional need
pedagogical aim
adaptation
value orientations
status of personality
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Долженко І. В. Педагогічна установка в професійній підготовці майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту / І. В. Долженко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 3-4. – С. 190-195.
Abstract: Стаття присвячена необхідності формування пізновально-професійної потреби як можливого фактора розвитку самостійності студентів. Відмічається важливість адаптації студентів до вузівської системи на основі становлення та перебудови їхнього ставлення до соціальних цінностей, формування ціннісних орієнтацій, формування статусу особистості. Статья посвящена необходимости педагогической установки как важного фактора в профессиональной подготовке студентов. Отмечается важность адаптации студентов к вузовской системе на основе установления и перестройки их отношений к социальным ценностям, формирования ценностных ориентаций, формирования статуса личности. The necessity of the cognitive-professional needs forming as an important factor of the student independence development has been discussed. The importance of the student adaptation to the highschool system on the basis of the establishment and reconstruction of his relafions towards the social values, formation of evaluative understanding and personality status has been argued.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2301
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
I.V. Dolzhenko.pdf500.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.