Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorRudenko, Yuliia Anatoliivna-
dc.date.accessioned2019-07-08T09:27:31Z-
dc.date.available2019-07-08T09:27:31Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРуденко Ю. А. Використання віршованих творів у розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Ю. А. Руденко // Зб. наук. пр. Херсонського держ. ун-ту. Серія: Пед. науки. – Херсон : ХДУ, 2012. – Вип. 61. – С. 300–307.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2296-
dc.description.abstractАвтор статті аналізує особливості віршованих творів та з’ясовує їх місце у розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. У статті проведено паралель між розвитком увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів та розвитком експресивного мовлення дітей дошкільного віку. The author analyzes the features of poetic works, and clarifies their role in enriching the language of future teachers of preschool education. In this paper a parallel between the enrichment of future language teachers of preschool education and the development of expressive speech of preschool children.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherХДУuk
dc.subjectмайбутні вихователіuk
dc.subjectдошкільні навчальні закладиuk
dc.subjectувиразнення мовленняuk
dc.subjectсистема віршуванняuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectpre-school educationuk
dc.subjectenrichment of speechuk
dc.subjectpoetic systemuk
dc.titleВикористання віршованих творів у розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладівuk
dc.title.alternativeUse poetic works in the enrichment of future educators speech schoolsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.