Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22932
Назва: | Теоретико-методологічні засади вокально-педагогічного саморозвитку майбутніх викладачів |
Інші назви: | Theoretical and methodological foundations of future teachers’ vocal-pedagogical self-enhancement |
Автори: | Лю Чжиго |
Ключові слова: | теоретико-методологічні засади майбутні викладачі мистецького профілю вокально-педагогічний саморозвиток методичні засади theoretical and methodological foundations future teachers of artistic profile vocal-pedagogical self-enhancement methodical foundations |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Лю Чжиго. Теоретико-методологічні засади вокально-педагогічного саморозвитку майбутніх викладачів / Лю Чжиго // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №2. – С. 24-31. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі саморозвитку майбутніх викладачів мистецького про- філю, що актуалізується в постмодерністську добу, коли невизначеність і постійна мінливість соціальної реальності зумовлює потребу здобувачів вищої освіти розв’язувати проблеми адаптації до змін, а питання саморозвитку зміщуються в епі- центр мистецько-педагогічних досліджень. Мета статті полягає у висвітленні тео- ретико-методологічних і методичних засад вокально-педагогічного саморозвитку майбутніх викладачів мистецького профілю, зокрема обґрунтування доцільності використання загальнонаукових підходів і дидактичних принципів та їх конкретиза- цією у методичній площині. The article is devoted to the issue of future teachers’ self-enhancement, which is becoming more and more relevant in the postmodern era, when the uncertainty and constant variability of social reality determine the need for higher education applicants to solve the problems of adaptation to changes, and the issue of self-enhancement is shifting to the epicenter of artistic-pedagogical research. The purpose of the article is to highlight the theoretical and methodological foundations of future teachers’ vocal-pedagogical self-enhancement, in particular, to substantiate the feasibility of using general scientific approaches and didactic principles and their concretization in the methodological plane. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22932 |
Розташовується у зібраннях: | №2 (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 220.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.