Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22931
Title: | Методика вокальної підготовки китайських здобувачів в українських педагогічних університетах: у фокусі національної системи початкової музичної освіти |
Other Titles: | Methods of Chinese students’ vocal training in Ukrainian pedagogical universities: in the focus of the national system of primary music education |
Authors: | Кьон, Наталя Георгіївна Koehn, Natalya Georgiivna Ліньтао Вей |
Keywords: | китайські здобувачі вокальна підготовка система Цзяньпу релятивна нотація музично-теоретична освіта європейська вокальна спадщина Chinese students vocal training Jianpu system relative notation music theory education European vocal heritage |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Кьон Н. Г. Методика вокальної підготовки китайських здобувачів в українських педагогічних університетах: у фокусі національної системи початкової музичної освіти / Н. Г. Кьон, Ліньтао Вей // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №2. – С. 17-23. |
Abstract: | У статті висвітлено проблеми, з якими стикаються китайські студенти у зв’язку із недостатнім рівнем музично-теоретичної грамотності та негативний вплив цього факту на розвиток їхніх музичних здібностей ладового, гармонічного, поліфонічного слуху, формування навичок диференційованого аналізу вокального репертуару і вияву ролі інструментального супроводу в створенні цілісного художнього образу, оволо- діння навичками сольфеджування нових вокальних творів та їх особистої інтерпре- тації. The article highlights the challenges faced by Chinese students due to an insufficient level of music-theoretical literacy and the negative impact this has on the development of their musical abilities – including tonal, harmonic, and polyphonic hearing. It also affects the formation of skills for differentiated analysis of vocal repertoire, understanding the role of instrumental accompaniment in shaping a cohesive artistic image, and the acquisition of skills necessary for solfeggio of new vocal works and their personal interpretation. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22931 |
Appears in Collections: | №2 (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.