Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2292
Назва: The organization of self-guided activity of future nursery scholl teachers on developing the speech expressiveness
Інші назви: Організація самоскеровуючої діяльності майбутніх вчителів ясел з розвитку виразності мовлення
Автори: Руденко, Юлія Анатоліївна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Ключові слова: autonomy
self-employment
independent work
selfemployment of the future tutors of preschool educational institutions to develop their own expressive
speech
самостійна діяльність майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів з розвитку увиразнення
власного мовлення
самостійна робота
самостійність
самостійна діяльність
Дата публікації: 2015
Видавництво: Poland: [б. в.]
Бібліографічний опис: Rudenko Yuliia. The organization of self-guided activity of future nursery scholl teachers on developing the speech expressiveness / Yulia Rudenko // EUROPEAN HUMANITIES STUDIES : State and Society. The faculty of social sciences (Pomeranian University in Slupsk) – Slupsk, Poland, 2014 – 2015. – № 2. – P. 131 – 144.
Короткий огляд (реферат): The article considers the issues of organization in independent activity on the development of expressive speech future tutors of preschool educational institutions. The author considers the essence of the concepts of «self-employment», «independent work», «self-activity of future teachers in preschool educational institutions to develop their own expressive speech.» In the article the material organization of independent activity of students in the development of expressive speech during classroom and extracurricular hours is offered. Статтю присвячено розгляду питань організації самостійної діяльності з розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Автор розглядає сутність понять «самостійна діяльність», «самостійна робота», «самостійна діяльність майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів з увиразнення власного мовлення». У статті подано матеріали для організації самостійної діяльності студентів з увиразнення мовлення під час аудиторних та позааудиторних годин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2292
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The organization of self-guided activity of future nursery scholl teachers on developing the speech expressiveness.pdf882.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.