Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2292
Назва: | The organization of self-guided activity of future nursery scholl teachers on developing the speech expressiveness |
Інші назви: | Організація самоскеровуючої діяльності майбутніх вчителів ясел з розвитку виразності мовлення |
Автори: | Руденко, Юлія Анатоліївна Rudenko, Yuliia Anatoliivna |
Ключові слова: | autonomy self-employment independent work selfemployment of the future tutors of preschool educational institutions to develop their own expressive speech самостійна діяльність майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів з розвитку увиразнення власного мовлення самостійна робота самостійність самостійна діяльність |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Poland: [б. в.] |
Бібліографічний опис: | Rudenko Yuliia. The organization of self-guided activity of future nursery scholl teachers on developing the speech expressiveness / Yulia Rudenko // EUROPEAN HUMANITIES STUDIES : State and Society. The faculty of social sciences (Pomeranian University in Slupsk) – Slupsk, Poland, 2014 – 2015. – № 2. – P. 131 – 144. |
Короткий огляд (реферат): | The article considers the issues of organization in independent activity on the development of expressive speech future tutors of preschool educational institutions. The author considers the essence of the concepts of «self-employment», «independent work», «self-activity of future teachers in preschool educational institutions to develop their own expressive speech.» In the article the material organization of independent activity of students in the development of expressive speech during classroom and extracurricular hours is offered. Статтю присвячено розгляду питань організації самостійної діяльності з розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Автор розглядає сутність понять «самостійна діяльність», «самостійна робота», «самостійна діяльність майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів з увиразнення власного мовлення». У статті подано матеріали для організації самостійної діяльності студентів з увиразнення мовлення під час аудиторних та позааудиторних годин. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2292 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The organization of self-guided activity of future nursery scholl teachers on developing the speech expressiveness.pdf | 882.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.