Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22866
Title: Музикотерапія, як засіб вирішення проблеми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами
Authors: Татаренко, А. А.
Власова, О. Б.
Keywords: музикотерапія
соціалізація дітей
діти з особлививми потребами
корекційна педагогіка
порушення психофізичного розвитку
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Татаренко А. А. Музикотерапія, як засіб вирішення проблеми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами / А. А. Татаренко, О. Б. Власова // Освіта та соціалізація особистості: матеріали ХІІІ Всеукраїнської Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 24-25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». – Одеса : Університет Ушинського, 2025. – С. 51-53.
Abstract: Музикотерапія є одним із таких методів, який використовує музичне мистецтво, як засіб мобілізації інтелектуальних, емоційних, рухових, мовленнєвих та інших функціональних можливостей організму дитини. Беручи до уваги, що у дошкільному та молодшому шкільному віці психічні та психологічні проблеми набагато легше коригуються за допомогою різних видів арт-терапії, в тому числі музичної. Термін «музикотерапія», який найчастіше використовується у літературі, має греко-латинське походження і в перекладі означає «зцілення музикою». При визначенні поняття «музикотерапія» ми стикаємось з багатьма різними, іноді протилежними, поглядами вітчизняних і зарубіжних авторів.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22866
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tatarenko.pdf737.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.