Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22861
Назва: Академічна мобільність як механізм соціалізації особистості в умовах глобалізованого світу
Автори: Начев, М. Ю.
Ключові слова: академічна мобільність
соціаліація особистості
глобалізований світ
мультикультурне середовище
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Начев М. Ю. Академічна мобільність як механізм соціалізації особистості в умовах глобалізованого світу / М. Ю. Начев // Освіта та соціалізація особистості: матеріали ХІІІ Всеукраїнської Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 24-25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». – Одеса : Університет Ушинського, 2025. – С. 42-43.
Короткий огляд (реферат): У добу стрімких змін, взаємопроникнення культур, і цифрової взаємодії все більшу роль відіграють транснаціональні освітні практики, серед яких академічна мобільність посідає особливе місце. Що ж таке академічна мобільність? У найширшому розумінні – це тимчасове переміщення студентів, викладачів або науковців до іншого закладу освіти чи наукового центру з метою навчання, викладання або дослідження. Йдеться не тільки про міжнародні поїздки. Сюди входить також внутрішня, міжуніверситетська мобільність, що дедалі активніше розвивається і в Україні. Але мобільність – це не просто освітній обмін. Це потужний соціокультурний процес, що активно впливає на формування особистості. Адже, перебуваючи в новому академічному середовищі, іноді навіть у новій культурі, людина стикається з інакшістю: іншими освітніми підходами, комунікативними моделями, цінностями. Це стимулює процеси самоусвідомлення, переосмислення власної ідентичності, розширення світогляду. Таким чином, академічна мобільність виступає як інструмент соціалізації, тобто включення особистості у нові соціальні контексти через засвоєння норм, моделей поведінки, ролей і комунікативних стратегій. Мобільний студент чи науковець не лише вчиться, а й вчиться бути – у мультикультурному середовищі, в умовах іншого бачення освіти й науки, у системі міжособистісних і міжінституційних взаємозв’язків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22861
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nachev М..pdf719.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.