Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22860
Title: Трансформація мотивацій та освітніх стратегій молоді
Authors: Наумкіна, Світлана Михайлівна
Naumkyna, Svitlana Mykhailivna
Козюк, А. В.
Keywords: молодь
людський потенціал
стратегія молоді
цифрова трансформація освіти
освіта у воєнний час
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Наумкіна С. М. Трансформація мотивацій та освітніх стратегій молоді / С. М. Наумкіна, А. В. Козюк // Освіта та соціалізація особистості: матеріали ХІІІ Всеукраїнської Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 24-25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». – Одеса : Університет Ушинського, 2025. – С. 40-42.
Abstract: У сучасному світі освіта виступає ключовим чинником формування людського потенціалу, соціального капіталу та конкурентоспроможності держави. Молодь, як активна частина суспільства, найбільше реагує на зміни в освітній системі. Трансформація освітнього середовища молоді в Україні зумовлена низкою чинників: цифровізацією, глобалізаційними викликами, соціальними потрясіннями (зокрема війною), реформуванням освіти відповідно до європейських стандартів. Сучасна українська освіта перебуває у стані складної динаміки реформ. Запровадження концепції «Нова українська школа», автономії університетів, розвиток дуальної освіти, цифровізація навчального процесу – все це свідчить про глибинну трансформацію змісту, форм і цілей освіти (Постанова КМУ № 800 від 03.08.2022). Одним із ключових орієнтирів стало наближення до стандартів Європейського простору вищої освіти (EHEA), що передбачає зміщення акценту з засвоєння знань на формування компетентностей.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22860
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Naumkyna.pdf725.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.