Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22780
Назва: Філософія грошей і рекламний менеджмент у соціокультурній сфері: ціннісна природа обміну в умовах кризи
Автори: Дилян, А. В.
Ключові слова: війна
гроші
суспільство
філософія грошей
рекламний менеджмент
соціокультурна сфера
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дилян А. В. Філософія грошей і рекламний менеджмент у соціокультурній сфері: ціннісна природа обміну в умовах кризи / А. В. Дилян // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали VІ Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 22–23 травня 2025 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, I. В. Голубович (рец.)]. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 164-165.
Короткий огляд (реферат): Сучасні кризи – війна, соціальна турбулентність, емоційне виснаження суспільства – висувають нові вимоги до комунікації у сфері культури. Особливого значення набувають не лише технічні аспекти рекламного менеджменту, а й глибше осмислення самого поняття грошей. Вони перестають бути виключно засобом обігу й набувають ціннісного змісту, стають актом довіри, підтримки та етичної участі у спільному просторі культури. У соціокультурній рекламі гроші виконують не стільки функцію купівлі, продажу, скільки символізують свідомий вибір на користь цінностей спільноти та культурної пам’яті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22780
Розташовується у зібраннях:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dilyan.pdf782.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.