Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22771
Назва: Вплив соціокультурних факторів на формування інклюзивного освітнього середовища
Автори: Рилова, Ольга Юріївна
Ключові слова: освіта
формальна освіта
культурний контекст
інклюзивна освіта
інклюзивне освітнє середовище
інновації в освіті
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Рилова О. Ю. Вплив соціокультурних факторів на формування інклюзивного освітнього середовища / О. Ю. Рилова // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали VІ Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 22–23 травня 2025 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, I. В. Голубович (рец.)]. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 133-135.
Короткий огляд (реферат): Освіта є соціальним феноменом, глибоко вбудованим у культурний контекст. Способи, за допомогою яких люди сприймають, обробляють та засвоюють інформацію, значною мірою залежить від їхньої культурної приналежності та соціальних взаємодій. Під культурою дослідники зазвичай розуміють спільні погляди, переконання, вірування, цінності, звичаї, традиції, норми, моделі поведінки, що характеризують певну групу чи суспільство загалом. Разом з культурою людина засвоює певні форми мислення та способи діяльності, що передаються від покоління до покоління і впливають на її світогляд. Представники різних культур можуть відрізнятися своїм ставленням до освіти та переконаннями щодо її цінності. Одні високо шануються формальну освіту та академічні досягнення, тоді як інші віддають перевагу емпіричному, практичному навчанню або самостійним дослідженням. Соціокультурний фон впливає на доступ до освітніх ресурсів, підтримку батьків, внутрішню та зовнішню мотивацію, загальне розуміння власної здатності досягати успіху, на навчальні уподобання щодо конкурентного чи кооперативного освітнього середовища, на ставлення до освіти взагалі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22771
Розташовується у зібраннях:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rylova.pdf787 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.