Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2277
Title: Увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: психолінгвістичний аспект
Other Titles: Выразительность речи будущих воспитателей дошкольных учебных заведений: психолингвистический аспект
Vulnerability of broadcasting of future teachers of pre-school educational institutions: psycholinguistic aspect
Authors: Руденко, Юлія Анатоліївна
Руденко, Юлия Анатольевна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Keywords: увиразнення мовлення
психолінгвістичний аспект
породження мовлення
сприйняття мовлення
майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів
выразительность речи
психолингвистический аспект
порождения речи
восприятия речи
будущие воспитатели дошкольных учебных заведений
speech clarification
psycholinguistic aspect
generation of speech
perception of speech
future educators of pre-school educational institutions
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Руденко Ю. А. Увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: психолінгвістичний аспект / Ю. А. Руденко // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 202-206.
Abstract: У статі розглядається психолінгвістичний аспект проблеми увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Автором аналізується процес сприйняття і породження мовлення як основа для його увиразнення. В статье рассматривается психолингвистический аспект проблемы выразительности речи будущих воспитателей дошкольных учебных заведений. Автором анализируется процесс восприятия и порождения речи как основы для его выразительности. The article considers the psycholinguistic aspect of the problem of expressing the speech of future educators pre-school educational institutions. The author analyzes the process of perception and generation of speech as the basis for his expression.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2277
Appears in Collections:2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.