Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22768
Назва: Соціальні мережі як фактор формування громадської думки (на матеріалах соціологічного дослідження)
Автори: Стороженко, Ю. С.
Петінова, Оксана Борисівна
Petinova, Oksana Borysivna
Ключові слова: соціальні мережі
громадська думка
соціологічне дослідження
Дата публікації: 2025
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin Engineering University
Бібліографічний опис: Стороженко О. Б. Соціальні мережі як фактор формування громадської думки (на матеріалах соціологічного дослідження) / О. Б. Стороженко, О. Б. Петінова // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали VІ Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 22–23 травня 2025 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, I. В. Голубович (рец.)]. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 124-126.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі соціальні мережі відіграють ключову роль у формуванні громадської думки. Вони стали не лише засобом комунікації, а й потужним інструментом впливу на суспільство. Завдяки соціальним платформам, таким як Facebook, Instagram, Twitter, TikTok та інші, інформація поширюється миттєво, охоплюючи мільйони користувачів у різних куточках світу. Це сприяє активному обговоренню суспільно важливих тем, політичних рішень, економічних змін і культурних тенденцій. Алгоритми соціальних мереж спрямовані на персоналізацію контенту, що дозволяє користувачам отримувати інформацію відповідно до їхніх уподобань. Однак це також може створювати ефект інформаційних бульбашок, коли люди отримують лише ту інформацію, яка підтверджує їхні погляди, що може призводити до поляризації громадської думки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22768
Розташовується у зібраннях:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Storozhenko.pdf788.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.