Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22764
Назва: | Духовна культура молоді в умовах Євроінтеграції |
Автори: | Лопуга, Ореста Іванівна Lopuha, Oresta Ivanivna |
Ключові слова: | євроінтеграція духовний світ людини революція гідності духовна культура |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Лопуга О. І. Духовна культура молоді в умовах Євроінтеграції / О. І. Лопуга // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали VІ Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 22–23 травня 2025 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, I. В. Голубович (рец.)]. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 116-119. |
Короткий огляд (реферат): | Україна на порозі процесу євроінтеграції, який передбачає політичне, економічне, правове, інституційне та соціальне зближення держави з Європейським Союзом, для її повноцінного функціонування в європейському політичному, економічному та правовому просторі. Кардинальні перетворення розпочалися після Революції Гідності: суспільство почало змінюватися і визначилося зі стратегічним напрямом розвитку: від амбівалетності минулого до вибору європейського шляху [1, с. 29]. Зараз, в період повномаштабної російсько-української війни, стає очевидним, що без культури не може існувати жодна державність. Саме культура визначає народження духовного світу людини, і наше духовне тіло існує та розвивається на основі пізнання духовних феноменів. Духовний світ людини неможливий без духовних знань та духовних зусиль щодо їх трансформації у характеристики особистості. Повнота духовного світу є лише у людей, які здатні духовно діяти з розумінням духовного середовища, яке їм відкривається. Ще стародавні греки обґрунтували класичну тріаду духовної культури у вигляді істини, добра і краси та відповідно трьох ціннісних абсолютів людської духовності у вигляді теоретизму, орієнтованого на істину і створення сутнісного буття, протилежного звичайним явищам життя; етизму як основи підпорядкування моральному змісту життя всіх інших людських устремлінь й естетизму, що забезпечує повноту життя за рахунок задіяння емоційно-почуттєвих переживань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22764 |
Розташовується у зібраннях: | Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lopuga.pdf | 789.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.